Η Πρεσβεία της Ιαπωνίας στην Ελλάδα ανακοινώνει ότι η Ιαπωνική Κυβέρνηση (Ministry of Education, Culture, Sports, Science and Technology-ΜΕΧΤ), πρόκειται να χορηγήσει υποτροφίες:
για το ακαδημαϊκό έτος 2027 σε Έλληνες πολίτες που επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην Ιαπωνία.
Η ιαπωνική γλώσσα δεν προαπαιτείται κατά την υποβολή των αιτήσεων, αλλά γίνεται η εκμάθησή της στην Ιαπωνία.
Ημερομηνία λήξης: 18 Μαΐου 2026
(καμία αίτηση δεν θα γίνει δεκτή μετά την καταληκτική ημερομηνία).
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ
