Επίκουρη καθηγήτρια Τμήματος Θεατρικών Σπουδών9ος όροφος, γραφείο 916
Τηλέφωνο: 210 727 7381
E-mail: katdiak[at]theatre.uoa[dot]gr
Website: http://scholar.uoa.gr/katdiak
Ώρες γραφείου: Η διδάσκουσα δέχεται μετά από επικοινωνία στην ηλεκτρονική διεύθυνση katdiak[at]theatre.uoa[dot]gr
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος του Π.Μ.Σ. του ίδιου Τμήματος. Εκπόνησε τη Διδακτορική της Διατριβή στο Τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου με θέμα: «Το ελληνικό θέατρο στη Νέα Υόρκη από τα τέλη του 19ου αι. έως το 1940»,με βαθμό «Άριστα» παμψηφεί (2007). Με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών εκπόνησε μεταδιδακτορική έρευνα στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ με θέμα «Έλληνες ηθοποιοί της Διασποράς:1900-1922» (2009-10).
Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στο Νεοελληνικό Θέατρο με έμφαση στο Θέατρο της Διασποράς, στο Εφαρμοσμένο Θέατρο, στην Κοινωνιολογία του Θεάτρου και στη Θεατρική Παραγωγή.
Έχει πολυετές διδακτικό έργο σε ποικίλα θεατρολογικά μαθήματα στα Πανεπιστήμια: Αιγαίου, Αριστοτέλειο, Δημοκρίτειο, Πελοποννήσου, Μακεδονίας και Αθηνών. Ως ερευνήτρια έχει συμμετάσχει σε τρία (3) ερευνητικά προγράμματα. Ως θεατρική συγγραφέας έχει λάβει το Γ΄ Κρατικό Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Θεατρικού Συγγραφέα του Υπουργείο Πολιτισμού το 2007 και τον Έπαινο για το θεατρικό της έργο «Έως την πύλη του Φόρου» από την Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNESCO το 2009.
Επίσης, έχει εργαστεί στο ελεύθερο θέατρο ως Διευθύντρια Παραγωγής σε περισσότερες από ενενήντα (90) ελληνικές και ξένες παραστάσεις θεάτρου, μουσικής και χορού, ως Δραματολόγος σε τριάντα (30) παραστάσεις και ως εισηγήτρια δραματολογίου σε περισσότερες από πενήντα (50) παραστάσεις.
Επιστημονικές εργασίες της έχουν δημοσιευθεί σε επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων και έχει λάβει μέρος σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια.
Από τον Απρίλιο του 2021 υπηρετεί στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ως Επίκουρη Καθηγήτρια.
Δημοσιεύσεις (ενδεικτικά):
01 «Οι απαρχές του ελληνικού θεάτρου στην Αμερική». Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου «Παγκοσμιοποίηση και ελληνική διασπορά», Ρέθυμνο 29 Ιουνίου-1 Ιουλίου 2007. Τόμ. Α΄, επιμ. Μιχάλης Δαμανάκης. Ρέθυμνο, ΕΔΙΑΜΜΕ, 2008, σ. 253-256.
02 “The Greek theatre in the United States: Since the end of the 19th century until the 21st century”. HellenicStudies, vol. 16, no. 2, Sept. 2008, p. 125-142.
03 «Η τύχη της ελληνικής οπερέτας στην Αμερική του Μεσοπολέμου». Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου «Ελληνική μουσική δημιουργία του 20ου αι. για το λυρικό θέατρο και άλλες παραστατικές τέχνες», Μέγαρο Μουσικής Αθηνών,27-29 Μαρτίου 2009. Επιμ. Γιώργος Βλαστός. Αθήνα, Σύλλογος «οι Φίλοι της Μουσικής», 2009, σ. 406-413.
04 “Teaching Orthophony in Primary Education by means of theatrical techniques”. Πρακτικά 3ου Συνεδρίου της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Η συμβολή του εκπαιδευτικού υλικού στη σχολική πράξη: θεωρία και εφαρμογή στη Μουσική Εκπαίδευση». Επιμ. Μαρία Αργυρίου, Παναγιώτης Καμπύλης, Αθήνα, ΕΕΜΑΠΕ, 2009, σ. 40-42 και 350-352.
05 «Η ταυτότητα των Ελλήνων δραματουργών στην Αμερική κατά το πρώτο μισό του 20ου αι.». Πρακτικά Δ΄ Ευρωπαϊκού Συνεδρίου Νεοελληνικών Σπουδών «Ταυτότητες στον ελληνικό κόσμο: Από το 1204 έως σήμερα», Γρανάδα,9-12 Σεπτεμβρίου 2010.Τόμ. Α΄, επιμ. Κωνσταντίνος Δημάδης. Αθήνα, Ευρωπαϊκή Εταιρεία Νεοελληνικών Σπουδών, 2011, σ. 629-638.
06 «Ο ηθοποιός Αριστείδης Παρίσης : Η θιασαρχική του πορεία». Πρακτικά Επιστημονικής Διημερίδας «Ο ηθοποιός και η τέχνη της υποκριτικής : Θεωρία και πράξη, ιστορία και παρόν». Στη μνήμη της Αγνής Μουζενίδου, Πανεπιστήμιο Αθηνών,6-7 Οκτωβρίου 2008.Επιμ. Γρηγόρης Ιωαννίδης. Αθήνα, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, ΕΚΠΑ, ERGO, 2011, σ. 91-98.
07 «Το ελληνικό θέατρο στην Αμερική τη δεκαετία του 1940». Στο αφιέρωμα: «Η Ελληνική Τέχνη τη δεκαετία του 1940». Νέα Εστία, τόμ. 169, τεύχος 1845, Ιούνιος 2011, σ. 1174-1185.
08 «Δύο άγνωστοι Κεφαλλονίτες ηθοποιοί του μουσικού θεάτρου: Ο Γεράσιμος Κουρούκλης και ο Παναγής Σβορώνος». Πρακτικά Συνεδρίου «Επτανησιακή όπερα και μουσικό θέατρο έως το 1953»,Μέγαρο Μουσικής Αθηνών,23-24 Απριλίου 2010. Επιμ. Ιωσήφ Βιβιλάκης. Αθήνα , Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, ΕΚΠΑ, 2011, σ. 35-47.
09 «Mabel Hay Barrows: Η πρωτοπόρος Αμερικανίδα σκηνοθέτης και η σχέση της με το Ελληνοαμερικανικό θέατρο». Πρακτικά Επιστημονικού Συνεδρίου «Από τη χώρα των κειμένων στο βασίλειο της σκηνής», για τα είκοσι χρόνια του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, Πανεπιστήμιο Αθηνών,26-30 Ιανουαρίου 2011. Επιμ. Γωγώ Βαρζελιώτη, Αθήνα, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, ΕΚΠΑ, 2014, σ. 337-348.
10 “The Greek-American Theatre was born in Chicago”, Παράβασις, τόμ. 12/1 (Special Issue: Theatre and the City), επιμ. Γωγώ Βαρζελιώτη, 2014, σ. 93-102.
11 «Ο Διονύσιος Δεβάρης: η θεατρική του δράση και η συμβολή του στην αναβίωση του αρχαίου δράματος στις αρχές του 20ου αι.». Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Θεατρολογικού Συνεδρίου «Το αρχαίο ελληνικό θέατρο και η πρόσληψή του». Επιμ. Κωνσταντίνος Κυριακός. Πάτρα, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Παν. Πατρών, 2015, σ. 327-337.
12«Το θέατρο του 19ου αιώνα μέσα από τον περιοδικό τύπο της Σμύρνης: Η περίπτωση του Φιλόκαλου Σμυρναίου». Συνάντηση Εργασίας Νέων Ερευνητών «Ο ελληνικός περιοδικός τύπος του 19ου αιώνα: ερευνητικά ζητήματα-πορίσματα της έρευνας: Πρακτικά». Επιμ. Άννα Ταμπάκη, Μαρία Σεχοπούλου. Αθήνα, Ερευνητικό Πρόγραμμα «Θαλής», «Χρυσαλλίς», 2015, σ. 51-58.
13 Σταματοπούλου-Βασιλάκου, Χρ. και Κατερίνα Διακουμοπούλου. «Διαπολιτισμική πρόσληψη της δραματουργίας μέσα από τον ελληνικό περιοδικό τύπο του 19ου αι.: Μία πρώτη προσέγγιση». Ε΄ Ευρωπαϊκό Συνέδριο Νεοελληνικών Σπουδών «Συνέχειες, ασυνέχειες, ρήξεις στον ελληνικό κόσμο (1204-2014): Οικονομία, κοινωνία, ιστορία, λογοτεχνία» .Πρακτικά, τόμ. Ε΄, επιμ. Κωνσταντίνος Α. Δημάδης, Αθήνα, Ευρωπαϊκή Εταιρεία Νεοελληνικών Σπουδών 2015, σ. 65-84.
14 «Οιδίπους Τύραννος ή αλλιώς ένα πρώιμο μανιφέστο της πρόσληψης του αρχαίου δράματος». Επιστημονικό Συμπόσιο «Μετάφραση και περιοδικός τύπος στον 19ο αι». Πρακτικά, επιμ. Άννα Ταμπάκη και Αλεξία Αλτουβά. Αθήνα, Ερευνητικό Πρόγραμμα «Θαλής», «Χρυσαλλίς», 2016, σ. 177-184.
15 «Το ελληνικό σοσιαλιστικό θέατρο στις ΗΠΑ». Πρακτικά Ε΄ Πανελλήνιου Θεατρολογικού Συνεδρίου «Θέατρο και Δημοκρατία», με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, αφιερωμένο στον Βάλτερ Πούχνερ, επιμ. Αλεξία Αλτουβά, Καίτη Διαμαντάκου, τόμ. Α΄, Αθήνα, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, ΕΚΠΑ, 2018, σ. 439-457.
16 «Επτανήσιοι συνθέτες στις Η.Π.Α. (τέλη 19ου και πρώτο μισό του 20ού αιώνα)» . Πρακτικά Ι΄ Διεθνές Πανιόνιο Συνέδριο, Εταιρεία Κερκυραϊκών Σπουδών, Κερκυραϊκά Χρονικά, τόμ. 5, επιμ. Δημήτρης Κονιδάρης, 2018, σ. 55-64.
17 «Le roi depatience. Η περιπετειώδης πορεία του Λεωνίδα Αρνιώτη στις δυτικές σκηνές». Επιστημονική Επετηρίς της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, τόμ. ΜΔ΄, 2013-2020, Αθήνα 2020, σ. 335 -356.
18 «New York Public Library for the Performing Arts: Αποθησαυρίζοντας τις συλλογές της για το Νεοελληνικό Θέατρο». Πρακτικά Επετειακό συνέδριο για το 20 χρόνια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Πηγές της έρευνας στην σύγχρονη ελληνική θεατρολογία», Κεντρικό Κτήριο του Πανεπιστημίου Αθηνών, 27-29 Απριλίου 2017, επιμ. Αλεξία Αλτουβά. Πρόλογος-Εισαγωγή. Χρ. Σταματοπούλου-Βασιλάκου, Αθήνα, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, ΕΚΠΑ, 2021, σ. 563-568.
Συμμετοχή σε συνέδρια (ενδεικτικά):
1 «Οι απαρχές του ελληνικού θεάτρου στην Αμερική». Εισήγηση στο: Διεθνές Συνέδριο «Παγκοσμιοποίηση και ελληνική διασπορά», ΕΔΙΑΜΜΕ, Ρέθυμνο, 29 Ιουνίου - 1 Ιουλίου 2007.
2 «Ο ηθοποιός Αριστείδης Παρίσης : Η θιασαρχική του πορεία». Εισήγηση στο: Επιστημονική Διημερίδα «Ο ηθοποιός και η τέχνη της υποκριτικής : Θεωρία και πράξη, ιστορία και παρόν». Στη μνήμη της Αγνής Μουζενίδου. Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Ε.Κ.Π.Α. Αθήνα, Κεντρικό Κτήριο Πανεπιστημίου Αθηνών, 2009. Αθήνα, 6-7/10/2008.
3 «Η τύχη της ελληνικής οπερέτας στην Αμερική του Μεσοπολέμου». Εισήγηση στο: Επιστημονικό Συνέδριο «Ελληνική μουσική δημιουργία του 20ου αι. για το λυρικό θέατρο και άλλες παραστατικές τέχνες», στο πλαίσιο των Ελληνικών Μουσικών Γιορτών, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, 27-29/5/ 2009.
4 “Teaching Orthophony in Primary Education by means of theatrical techniques”. Εισήγηση στο: 3ο Συνέδριο της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης «Η συμβολή του εκπαιδευτικού υλικού στη σχολική πράξη: θεωρία και εφαρμογή στη Μουσική Εκπαίδευση», Αθήνα, 8-10/5/2009.
5 «Η ταυτότητα των Ελλήνων δραματουργών στην Αμερική κατά το πρώτο μισό του 20ουαι.».Εισήγηση στο: Δ΄ Ευρωπαϊκό Συνέδριο Νεοελληνικών Σπουδών «Ταυτότητες στον ελληνικό κόσμο: Από το 1204 έως σήμερα», Γρανάδα, Ισπανία, , 9-12/9/2010.
6 «Το ελληνικό θέατρο στην Αμερική τη δεκαετία του 1940».Εισήγηση στο: Συνέδριο «Η Ελληνική Τέχνη τη δεκαετία του 1940», Δίκτυο για τη Μελέτη των Εμφυλίων Πολέμων. Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Πρέσπες, 1-4/7/2010.
7«Δύο άγνωστοι Κεφαλλονίτες ηθοποιοί του μουσικού θεάτρου: Ο Γεράσιμος Κουρούκλης και ο Παναγής Σβορώνος». Εισήγηση στο: Συνέδριο «Επτανησιακή όπερα και μουσικό θέατρο έως το 1953»,Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Αθηνών, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 23 - 24/4/2010.
8 «Mabel Hay Barrows: Η πρωτοπόρος Αμερικανίδα σκηνοθέτης και η σχέση της με το Ελληνοαμερικανικό θέατρο». Εισήγηση στο: Επιστημονικό Συνέδριο «Από τη χώρα των κειμένων στο βασίλειο της σκηνής» για τα είκοσι χρόνια του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου ,Κεντρικό Κτήριο Πανεπιστημίου Αθηνών, 26-29/1/2011.
9 «Άγνωστες οπερέτες των δημιουργών της Ελληνικής Διασποράς». Εισήγηση στην: Επιστημονική Ημερίδα «Οπερέτα: ο χαμένος θησαυρός της ελληνικής τέχνης», Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, 3/4/2011.
10 «The Greek-American theater was born in Chicago». Εισήγηση στο: International Theater Symposium “Chicago: Theater Capital of America. Past, Present, Future”, Theatre Department of Columbia College, Chicago, Ill., (U.S.A.) May 18-21, 2011.
11 «Έλληνες ηθοποιοί της Διασποράς». Εισήγηση στο: Β' Θεατρολογικό Συνέδριο του Πανελληνίου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων Μετανάστες και πρόσφυγες στη
σύγχρονη δραματουργία και τη σκηνική πράξη. Κεντρικό Κτήριο Πανεπιστημίου Αθηνών, 28-31/3/2012.
12 «Ο Διονύσιος Δεβάρης: η θεατρική του δράση και η συμβολή του στην αναβίωση του αρχαίου δράματος στις αρχές του 20ου αι.». Εισήγηση στο:4ο Πανελλήνιο Θεατρολογικό Συνέδριο «Το αρχαίο ελληνικό θέατρο και η πρόσληψή του», Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Παν. Πατρών. Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Πανεπιστήμιο Πατρών, 26-29/5/2011.
13 «Το θέατρο του 19ου αιώνα μέσα από τον περιοδικό τύπο της Σμύρνης: Η περίπτωση του Φιλόκαλου Σμυρναίου». Εισήγηση στη: Συνάντηση Εργασίας Νέων Ερευνητών «Ο ελληνικός περιοδικός τύπος του 19ου αιώνα: ερευνητικά ζητήματα-πορίσματα της έρευνας», «Θαλής», «Χρυσαλλίς», κεντρικό κτήριο Πανεπιστημίου Αθηνών, 9/2/2015.
14 «Επτανήσιοι συνθέτες στις Η.Π.Α. (τέλη 19ου και πρώτο μισό του 20ού αιώνα)»,Εισήγηση στο: Ι΄ Διεθνές Πανιόνιο Συνέδριο, Εταιρία Κερκυραϊκών Σπουδών, Κέρκυρα, 30/4/2014- 4/5/2014.
15 Σταματοπούλου-Βασιλάκου, Χρ. και Κατερίνα Διακουμοπούλου. «Διαπολιτισμική πρόσληψη της δραματουργίας μέσα από τον ελληνικό περιοδικό τύπο του 19ου αι.: Μία πρώτη προσέγγιση». Εισήγηση στο: Ε΄ Ευρωπαϊκό Συνέδριο Νεοελληνικών Σπουδών «Συνέχειες, ασυνέχειες, ρήξεις στον ελληνικό κόσμο (1204-2014)», Θεσσαλονίκη, 2-5/10/ 2014.
16 «Το ελληνικό σοσιαλιστικό θέατρο στις ΗΠΑ». Εισήγηση στο:Ε΄ Πανελλήνιο Θεατρολογικό Συνέδριο Θέατρο και Δημοκρατία, με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, αφιερωμένο στον Βάλτερ Πούχνερ, Αθήνα, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, ΕΚΠΑ, 5-8/11/2014.
17 «Οι ευρωπαίοι μονωδοί μέσα από τον ελληνικό περιοδικό τύπο του 19ου αι». Εισήγηση στο: Επιστημονικό Συμπόσιο Ελληνικότητα και ετερότητα, Πολιτισμικές διαμεσολαβήσεις και εθνικός χαρακτήρας στον 19ο αιώνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 14-17/5/2015.
18 «Οιδίπους Τύραννος ή αλλιώς ένα πρώιμο μανιφέστο της πρόσληψης του αρχαίου δράματος». Εισήγηση στο: Επιστημονικό Συμπόσιο Μετάφραση και περιοδικός τύπος στον 19ο αι. «Θαλής», «Χρυσαλλίς», Αθήνα, 13-14/11/2015.
19 «New York Public Library for the Performing Arts: Αποθησαυρίζοντας τις συλλογές της για το Νεοελληνικό Θέατρο». Εισήγηση στο: Επετειακό Συνέδριο για τα 20 χρόνια λειτουργίας του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών, Ε.Κ.Π.Α. Πηγές της έρευνας στη σύγχρονη ελληνική θεατρολογία. Αθήνα, Κεντρικό Κτήριο Πανεπιστημίου Αθηνών, 27-29 Απριλίου 2017.
20 «Η λειτουργία των παιχνιδιών στην ελληνική θεατρική πρόβα». Εισήγηση στο: 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Το εκπαιδευτικό παιχνίδι στην τυπική και μη τυπική μάθηση, Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, ΤΑΦΠΠΗ, Εργαστήριο Ψυχοπαιδαγωγικών Ερευνών στην Προσχολική Αγωγή, Μητροπολιτικό Κολλέγιο, Greek Cultural Institute,Αθήνα,14-15 Νοεμβρίου 2020.
21 "The Body as a Means of Cultural Awareness and Social Intervention - the Case of Raymond Duncan and Penelope Sikelianos".Εισήγηση στο: International Conference: “How Bodies Matter ? The Politics of Resistance & Subversion in Global Literary and Cultural Tradition”.Τhe Comparative Literature and French Studies Graduate Student Associations, Louisiana State University, Student Government, The College of Humanities & Social Sciences, The Comparative Literature Program and the Department of French Studies, Louisiana State University (U.S.A.), 4-6 March 2021.
Ερευνητικά προγράμματα:
1 Επιστημονική Συνεργάτης στο Ερευνητικό Πρόγραμμα "Πολιτισμικές διαμεσολαβήσεις και διαμόρφωση του Εθνικού Χαρακτήρα στον περιοδικό τύπο του 19ου αι.", «Χρυσαλλίς / Chrysallis» (Επιστημονική υπεύθυνη Καθηγήτρια Άννα Ταμπάκη), που χρηματοδοτήθηκε από το Πρόγραμμα «ΘΑΛΗΣ: Αριστεία για την έρευνα»(2012-2015)(βλ: http://chrisalis.eu/index.php/el/) με αντικείμενο την αποδελτίωση του περιοδικού τύπου και τη συγκέντρωση υλικού σε σχέση με το θέατρο και τις ποικίλες εκφάνσεις του στον περιοδικό τύπο του 19ου αιώνα.
2 Επιστημονική Συνεργάτης στο Ερευνητικό Πρόγραμμα "Ελληνική Βιβλιογραφία Θεατρικών Έργων, Διαλόγων και Μονολόγων: 1900-1940"(Πρόγραμμα «Καποδίστριας»(2005-2008) Επιστημονική Υπεύθυνη καθηγήτρια: Χ. Σταματοπούλου-Βασιλάκου), με αντικείμενο τη συγκέντρωση βιβλιογραφικού υλικού από τις βιβλιοθήκες της Θεσσαλονίκης(Βιβλιοθήκη του ΑΠΘ και Δημοτική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης)( βλ. έκδοση: Χρυσόθεμις Σταματοπούλου-ΒασιλάκουΕλληνική Βιβλιογραφία Θεατρικών Έργων Διαλόγων και Μονολόγων: 1900-1940.Επιμέλεια Πέτρος Βραχιώτης. Πρόλογος Βάλτερ Πούχνερ. Αθήνα: Ίδρυμα Κώστα & Ελένης Ουράνη 2020, (Σειρά: Θεατρική Βιβλιοθήκη αρ.11/Γενική Φιλολογική Εποπτεία Βάλτερ Πούχνερ, 2 τόμοι,1760 σ.).
3 Επιστημονικός Συνεργάτης στο έργο: «Ελληνικό και Ευρωπαϊκό Θέατρο: Θεωρία και πράξη 2003-2008». ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΜΕΤΡΟ 2.2.2.α, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επιτροπή Ερευνών-ΕΛΚΕ (2007) Αναμόρφωση Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών Τμήματος Θεατρικών Σπουδών, 2003-2008 (Επιστημονική Υπεύθυνη : καθηγήτρια Άννα Ταμπάκη), με αντικείμενο τη συγκέντρωση εκπαιδευτικού υλικού για την υλοποίηση των επιμέρους εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.