Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Τμήμα Θεατρικών Σπουδών

ΚΟΝΟΜΗ ΜΑΡΙΑ

Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήματος Θεατρικών Σπουδών

8ος όροφος, γραφείο 814
Τηλέφωνο: 210 727 7575
E-mail: markonomi[at]theatre.uoa[dot]gr
Ώρες επικοινωνίας με τους φοιτητές: Κατόπιν επικοινωνίας μέσω e-mail

 

 

 

 

Αριστούχος του Τμήματος Φιλολογίας του Α.Π.Θ., κάτοχος τίτλων σπουδών εξειδίκευσης στη σκηνογραφία - ενδυματολογία από το University  Arts  London (Αγγλία): πτυχίο BΑ (Ηοns) Theatre Design από το Wimbledon School of Art  και  μεταπτυχιακό  δίπλωμα Master οf Arts Scenography από το Central  Saint  Martins  College  of  Art  and  Design &  MA Erasmus, School of Arts, Design and Architecture (Aalto University, Ελσίνκι). Έλαβε το διδακτορικό της τίτλο από το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών με θέμα  διδακτορικής διατριβής: Oι ‘Τρωάδες’ στη σύγχρονη σκηνή. Η συμβολή των  Ελλήνων σκηνογράφων  και ενδυματολόγων (με άριστα παμψηφεί, 2011). 

Από το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 υπηρετεί στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στη βαθμίδα της Επίκουρης Καθηγήτριας, με γνωστικό αντικείμενο «Θεατρολογία - Σκηνογραφία και Ενδυματολογία: θεωρία και πράξη», ενώ στο ίδιο τμήμα διδάσκει και στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: «Ελληνικό και Παγκόσμιο Θέατρο. Δραματουργία, Παράσταση, Εκπαίδευση» στην κατεύθυνση Δραματουργία και Παράσταση.

Έχει πολυετές διδακτικό έργο στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών  του Πανεπιστημίου Πατρών  και του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου  (σύμβαση Π.Δ 407/80),  στο Τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, κ.ά. Την περίοδο 2018-2021 διετέλεσε μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (το 2020-2021 και συντονίστρια θεματικής) διδάσκοντας στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Θεατρικές Σπουδές», στα πλαίσια του οποίου έχει επιβλέψει μεταπτυχιακές διατριβές κι έχει συμμετάσχει ως μέλος  επιτροπής αξιολόγησης. Την περίοδο 2014-2015 δίδαξε στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Πολιτισμικές και Κινηματογραφικές Σπουδές» του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 2017 διδάσκει ως Σ.Ε.Π. στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στη θεματική «Νεοελληνικό Θέατρο και Κινηματογράφος». Συμμετείχε σε μεταδιδακτορικά ερευνητικά προγράμματα επιστημονικής ανταλλαγής, επιμόρφωσης και διδασκαλίας Erasmus  στο Archive of Performances of Greek and Roman Drama της Οξφόρδης (2014), και στο Πανεπιστήμιο του Lodz  στην Πολωνία (2015). Συμμετείχε σε ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου  Artes της Κολωνίας και του πανεπιστημίου  Ca’ Foscari  της Βενετίας  (2017), όπως  και του Πανεπιστημίου  της Κοπεγχάγης (2018).

Το εκπαιδευτικό και ερευνητικό της έργο, οι επιστημονικές ανακοινώσεις και δημοσιεύσεις της εστιάζονται στο πεδίο του χώρου της παράστασης, της σκηνογραφίας και της ενδυματολογίας στο θέατρο και την περφόρμανς του 20ού-21ου αιώνα. Ειδικότερα πεδία ενδιαφέροντός της αποτελούν η πρόσληψη του αρχαίου δράματος σε επίπεδο σύγχρονης παράστασης, σκηνής και όψης, η σκηνογραφία με νέα μέσα, οι παραστατικές τέχνες στον δημόσιο χώρο, τα έργα site-specific  περφόρμανς και θεάτρου, οι σχέσεις παραστατικών και εικαστικών τεχνών, οι κριτικές προσεγγίσεις στη σκηνογραφία, το κοστούμι και τον παραστασιακό χώρο. Έχει διοργανώσει σεμινάρια, εργαστήρια και διαλέξεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχει συμμετάσχει σε διεθνείς εκθέσεις.  Συμμετείχε με ανακοινώσεις και παρουσιάσεις σε πολλά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.  Άρθρα και ανακοινώσεις της έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά, συλλογικούς τόμους και πρακτικά συνεδρίων. Την περίοδο 2014-2015 διετέλεσε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Κέντρου του Διεθνούς Ινστιτούτου Θέατρου Ε.Κ.Δ.Ι.Θ. Είναι ιδρυτικό μέλος της Ένωσης Σκηνογράφων-Ενδυματολόγων Θέατρου Ελλάδος (Ε.Σ.Ε.Θ.Ε.), μέλος του Διοικητικού συμβουλίου του ιδίου φορέα (2014-σήμερα) και μέλος του Διεθνούς Οργανισμού ΟΙSTAT (Organization of Theatre Architects, Scenographers and Theatre Technicians).

 

Καλλιτεχνικό έργο

Το καλλιτεχνικό και ερευνητικό έργο της έργο εστιάζεται στις σύγχρονες εικαστικές και παραστατικές μορφές θεάτρου και περφόρμανς, με τον χώρο και τη σκηνογραφία-ενδυματολογία να λειτουργούν ως θεμελιακοί πυρήνες της δραματουργίας και της παράστασης.  Εργάστηκε σε περισσότερες από εξήντα παραγωγές σε όλα τα είδη των παραστατικών τεχνών, και τον κινηματογράφο, παρουσιάζοντας την δουλειά της σε σημαντικούς θεατρικούς οργανισμούς, σε φεστιβάλ θεάτρου, τεχνών και κινηματογράφου, αλλά και σε ανεξάρτητα σχήματα.

Έχει φιλοτεχνήσει πάνω από ενενήντα (90) σκηνογραφίες και σχεδιασμούς κοστουμιών συνεργαζόμενη με οργανισμούς, όπως ενδεικτικά: Εθνικό Θέατρο, Εθνική Λυρική Σκηνή, Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου, Αμφι-θέατρο, Riverside Studios (Λονδίνο), London International Festival of Theatre (Λονδίνο), Ηellenic Centre of London, αρκετά ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. (Ιωαννίνων, Καλαμάτας, Βέροιας, Βορείου Αιγαίου, κά.), και πολλά  γνωστά  ανεξάρτητα θεατρικά σχήματα (Theatre Lab Company, Πρώτες Ύλες, Δυτικά της Πόλης,  Ομάδα Υψηλού Κινδύνου, κ.ά.). Συνεργάστηκε με σκηνοθέτες  στην Ελλάδα και το εξωτερικό,  όπως ενδεικτικά οι: Σπύρος Ευαγγελάτος, Tάκης Τζαμαργιάς, Κώστας Φιλίππογλου, Έλλη Παπακωνσταντίνου, Αναστασία Ρεβή, Άσπα Τομπούλη, Ζωή Χατζηαντωνίου, Χρίστος Λύγκας, Γιάννης Μαργαρίτης, Όλγα Ποζέλη, Γιάννης Κοντραφούρης, Enrique Vargas, Philip Hoffman, Steven Rawsthorne, Campbell Morrison, κ.ά.

Στον κινηματογράφο συνεργάστηκε με τους σκηνοθέτες Κωσταντίνο Γιάνναρη, Θάνο Αναστόπουλο και Στέφανο Ποταμιάνο. Το κινηματογραφικό της έργο (σκηνικά και κοστούμια) περιλαμβάνει δύο μεγάλου μήκους ταινίες  και μία μικρού μήκους  που έχουν συμμετάσχει σε γνωστά φεστιβάλ κινηματογράφου στην Ελλάδα  (Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης) και το εξωτερικό (Φεστιβάλ Βερολίνου, Ρόττερνταμ, Τορόντο, κά.).

Έχει συμμετάσχει με το καλλιτεχνικό και επιμελητικό της έργο στη διεθνή έκθεση Prague Quadrennial  (2015), όπου ήταν συνεπιμελήτρια για το θεωρητικό σκέλος της ελληνικής εθνικής συμμετοχής με θέμα «Νέες Χωρικότητες: Ανοιχτός και Υπαίθριος Παραστασιακός Χώρος». Το 2016 συμμετείχε στις παράλληλες δράσεις της έκθεσης OUT-TOPIAS,  Performance και  υπαίθριος/δημόσιος χώρος,  στο Μουσείο Μπενάκη  Πειραιώς, οργανώνοντας τη σειρά διαλέξεων «Site-specifics» με διεθνείς ομιλητές. Το 2021 συμμετείχε στην έκθεση «Επαναστατικά Παλίμψηστα» δημιουργώντας μια εικαστική εγκατάσταση εμπνευσμένη από την ανάδειξη της γυναικείας συμβολής στην ελληνική επανάσταση του 1821.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ (επιλογή)

Μονογραφία
Μοντέρνα και σύγχρονη σκηνογραφία: ορόσημα και εξελίξεις. Μια σύντομη επισκόπηση, εκδ. Κάπα, Αθήνα: 2021. 

 

ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ & ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥΣ ΤΟΜΟΥΣ

«Ποιητική του χώρου και του ενδύματος: Όψεις της συμβολής του  Γιώργου Πάτσα στο ελληνικό θέατρο και τον  κινηματογράφο»,  στο Γ. Πεφάνης, Γ.  Αθανασάτου (επιμ.), Σκηνές, εικόνες, βλέμματα. Διασταυρώσεις του θεάτρου και  του  κινηματογράφου, Εκδόσεις ΕΑΠ, Aθήνα, 2021, σ. 175-195.

«Performance, χώρος και φεμινιστική οπτική του φύλου: τρεις σύγχρονες περιπτώσεις μελέτης», Αγγελική Αυγητίδου (επιμ.),  Δημόσια τέχνη, δημόσια σφαίρα. Θεσσαλονίκη: University Studio Press, 2021, σ. 201-227.

«Performing Crisis in Greek Theatre: Scenographic Strategies as  Dramaturgies of Crisis», Avra Sidiropoulou, Eleni Gini (επιμ.),   Making Theatre at a Time  οf Global Crisis, Acotaciones Vol 1 No. 46 (2021), 45-70.  

«Βιωματική Αισθητική της Κρίσης και Πολιτικές Επιτελέσεις της Δυσαρέσκειας», Βυρσοδεψείο. Ένα θέατρο στα χρόνια της κρίσης, εκδ. Νεφέλη, Αθήνα, 2018,  σ. 98-107.

«Venus of the rags / In transit / Eleusis (2014):  site-specific relocations and critical responses», Mary Zygouri, Venus of the rags, Ρώμη 2017,  σ.  6-13.

«Προσεγγίσεις του ‘άδειου χώρου’ στις παραστάσεις τραγωδίας κατά τη μεταπολεμική περίοδο», Πρακτικά Α’ Μεταπτυχιακής Επιστημονικής Συνάντησης Τμήματος  Θεατρικών Σπουδών  Ε.Κ.Π.Α., 21-23 Νοεμβρίου 2013, Αθήνα  2017, σ. 425-452. 

 «Teatime Europe (2014/15): Europe in a «state of exception», Critical Stages, 13 (June 2016)   www.critical-stages.org/13/   

«Yannis Tsarouchis’ Experimental Productions of Ancient Greek Tragedy», Λογείον/ Logeion 5 (2015), σ. 372-397.

«Νέες Χωρικότητες: Ανοιχτός και Υπαίθριος Παραστασιακός Χώρος», Prague Quadrennial Hellenic Participation, Ελληνικό Κέντρο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου, Αθήνα, 2015, σ. 26-31 (με τον Θάνο Βόβολη).

«Περί γενεαλογιών στις παραστάσεις υπαίθριου χώρου: η κληρονομιά των πειραματικών  παραστάσεων τραγωδίας του  Γιάννη Τσαρούχη (1977- 1982)», Prague Quadrennial Hellenic Participation, Ελληνικό Κέντρο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου, Αθήνα 2015,  σ. 39-57.

«Theatre  and  the  City:  Spatial  and  Performative Perspectives», Παράβασις 12.1 (2014),  Επιστημονικό Δελτίο Τμήματος  Θεατρικών  Σπουδών Πανεπιστημίου Αθηνών, σ. 29-45.  

ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ & ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥΣ  ΤΟΜΟΥΣ ΥΠΟΕΚΔΟΣΗ

«Performing site-specificities on the expanded stage: Rhesus at Lyceum», Anastasia Bakogianni (επιμ.) Performing Ancient Tragedy on the Modern Greek  Stage: Tradition vs Innovation, Palgrave (2022).

 «Μετασχηματισμοί της σκηνογραφίας στο διευρυμένο πεδίο και στην τεχνολογική σκηνή: αναζητώντας την Αντιγόνη με νέα ψηφιακά μέσα»,  Παράβασις  19 (2022).

«Βeyond Dress: Critical Explorations of Costume Design Practice οn the Contemporary Greek Stage», Παράβασις 19 (2022).

«Έμφυλες χωρικότητες και δημόσιος χώρος: γυναίκες καλλιτέχνιδες, τόπος και ετεροτοπία», Πρακτικά ΣΤ΄ Θεατρολογικού Συνεδρίου: Θέατρο και Ετερότητα, Nαύπλιο, 2017 ( 2022).

«Ancient warscapes, modern wars: scenographic explorations of Trojan Women in Greek theatre», Λογείον (2022).

«Tracing the digital stage: image, space, dramaturgy, participation», Αυτόματον: Περιοδικό Ψηφιακών Μέσων και Πολιτισμού, Εταιρεία Μελέτης των Επιστημών του Ανθρώπου (2022).

Ανακοινώσεις σε επιστημονικά συνέδρια,  ΣΥΜΠΟΣΙΑ, ΗΜΕΡΙΔΕΣ (επιλογή)

«Σκηνογραφικές στρατηγικές ως δραματουργίες της κρίσης», Διεθνές Συνέδριο: Τheatre in a  Time of Crisis, Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 4-6  Δεκεμβρίου 2020.

«Ο φιλμικός και αστικός χώρος στις ταινίες πόλης του Παντελή Βούλγαρη», Aπό τη σελίδα στην οθόνη: Προσεγγίσεις στις σχέσεις Λογοτεχνίας και Κινηματογράφου, 9-10 Ιουνίου 2017, Μαράσλειο Διδασκαλείο.

«Έμφυλες χωρικότητες και δημόσιος χώρος: γυναίκες καλλιτέχνιδες  ανάμεσα στον τόπο  και την ετεροτοπία», ΣΤ΄ Θεατρολογικό Συνέδριο: ΘΕΑΤΡΟ & ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ: Θεωρία, Δραματουργία & Θεατρική Πρακτική, 17-21 Μαΐου 2016, Ναύπλιο.

«Re-locations and Dis-locations of Classical Texts as Critical Human Spatial Practice», Jocasta Νetwork: Classical Reception Greece, Διεθνές Συνέδριο: Classical Reception and the Post-human, Τμήμα Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Πατρών, 8-10 Ιουνίου 2016.

«Theorising Contemporary Scenography and the Classics», Symposium «Legacy of Antiquity in Visual and Performing Arts», Faculty of Classics, University of Lodz, 21 Μαϊου 2015, Πολωνία. 

«Multiple itineraries and trajectories: Negotiating space, identity and politics on the move», International Federation of Theatre Research, IFTR Shared Space Symposium, Prague Quadrennial, Ιούνιος 2015, Πράγα. 

«Επανακτώντας την πόλη εν κινήσει και εν στάσει: Όροι και όρια της δημοκρατικής ενδυνάμωσης στις παραστάσεις του δημόσιου αστικού χώρου», Θέατρο και Δημοκρατία,  Συνέδριο προς τιμήν του καθηγητή Βάλτερ Πούχνερ, Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Ε.Κ.Π.Α., 5-8 Νοεμβρίου 2014, Αθήνα.

 «Η συμμετοχική εμπειρία του εξωτερικού χώρου στην πόλη:  ιδιοτοπικότητα, κινητικότητα και καθημερινότητα», Ημερίδα: Νέες Χωρικότητες: Παραστατικές Τέχνες και υπαίθριος/ανοιχτός χώρος, Ελληνικό Κέντρο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου, 1 Νοεμβρίου 2014, Αθήνα.

«Spaces and places in theory and practice of Greek and Roman drama», Archive of Performances of Greek and Roman Drama 14th Annual Postgraduate Symposium on the performance of Ancient Drama, Royal Central School of Speech and Drama & University of Oxford, 30 Ιουνίου - 1 Ιουλίου 2014, Λονδίνο και Οξφόρδη. 

«The Belated Scenographic Revolution(s) in Performances of Greek  Drama in Greece», Archive Performances of Greek and Roman Drama 13th Annual Postgraduate Symposium on Ancient Drama: «Pastness/Belatedness in the Theory and Practice of Greek and Roman  Drama», Royal Central School of Speech and Drama &  University of Oxford, 18-19 Ιουνίου 2013, Λονδίνο  και Οξφόρδη.   

«Reclaiming the City:  Site-specific Performance Strategies in Public Urban Sites»,    Διεθνές Συνέδριο: The Viewing of Politics and the Politics of Viewing: Theatre Challenges in the Age of Globalized Communities, Τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας,  Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο   Θεσσαλονίκης, 18-20 Απριλίου 2013, Θεσσαλονίκη.  

«Σκηνικές εκδοχές προσφύγων στο μεταπολεμικό θέατρο: η περίπτωση των Τρωάδων»,  Β'  Θεατρολογικό  Συνέδριο,  Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων:  «Μετανάστες και πρόσφυγες στη σύγχρονη δραματουργία και τη σκηνική πράξη»,  Goethe Institut, 28-31 Μαρτίου 2012, Αθήνα.

«Σκηνογραφώντας τον χώρο της τραγωδίας: από το θέατρο μνημείο   στον ‘άδειο χώρο’ και τη σύγχρονη ανοιχτή σκηνή»,  Συμπόσιο: Οι Τραγικοί Μύθοι σήμερα, 16-17 Σεπτεμβρίου 2011, Α' Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος Αθηνών, Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων. 

Ερευνητική δραστηριότητα (επιλογή)

Μέλος διεπιστημονικής ομάδας ερευνητικού έργου με τίτλο «Επαναστατικά Παλίμψηστα». Έρευνα και παραγωγή καλλιτεχνικού έργου εμπνευσμένου από τη θεματική της ελληνικής επανάστασης. Φορέας χρηματοδότησης ΕΛΙΔΕΚ. Φορέας υλοποίησης: Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο (2019-2021).  

Μέλος διεπιστημονικής ομάδας ερευνητικού - καλλιτεχνικού έργου με τίτλο «Απόπλους». Συμμετοχή στο συντονισμό καλλιτεχνικών δράσεων. Φορέας ανάθεσης-χρηματοδότησης: Υπουργείο Πολιτισμού. Επιστημονικός υπεύθυνος: Δρ. Ευφροσύνη Τσακίρη (2018-2019).

Συμμετοχή στο ερευνητικό πρόγραμμα Contemporary Art in the Global Present: an interdisciplinary approach to documenta 14 (Athens, Kassel), and the 57th Venice Biennale (Venice). Αθήνα, Κολωνία, Κάσσελ, Βενετία, 10-21 Ιουλίου 2017.  Διοργανωτές: a.r.t.e.s. Graduate School for the Humanities Cologne/Universität zu Köln, Department of Philosophy and Cultural Heritage/Università Ca' Foscari Venezia, Department of Communication and Media Studies, E.K.Π.Α. (2017).

Μέλος της ερευνητικής ομάδας του έργου Μελέτη  Ωρίμανσης  Δράσεων Παιδείας και Πολιτισμού, Ινστιτούτο Νεολαίας, Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς (2009).             

Καλλιτεχνικό έργο: ΘΕΑΤΡΟ  &  ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ  (επιλογή)

Debtocrazy Revolutions (2015), PQ Πράγα, St. Wenceslas Square  (site-specific project)

Η Νεράιδα Πραλίνα και το Μαγικό Φουντούκι (Μικρό Παλλάς, 2013-2014)

Oρέστεια (Riverside Studios, Λονδίνο, 2012)

Ο γενικός γραμματέας (Εθνικό Θέατρο, 2012)

Cuba Libre (2012)

Το χειμωνιάτικο παραμύθι (Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου, 2011)

Wunschkonzert (2010)

Hughie (Bios, 2009)

Frozen (Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου, 2008) 

Πέντε σιωπές  (Εθνικό Θέατρο, 2007 & Θέατρο Σοφούλη, 2002)

Festen (Θησείον, 2007),  California Dreamin’ (2007 & Εθνικό Θέατρο, 2004) 

Iθάκη (Θησείον, 2007)

Cruel and tender (2007)

Death Valley Junction (2006)

Tρία νεοελληνικά έργα (Εθνικό Θέατρο, 2006)

Αθωότητα (2006)

Τα πουλιά (2006)

Το δαχτυλίδι της μάνας (Εθνική Λυρική σκηνή, 2005)

Fatzer (Επί Κολωνώ, 2005)

Ξένοι Τόποι (Εμπρός, 2004)

Kvetsch (Εμπρός, 2003)

Έντα Γκάμπλερ (Θέατρο Βασιλάκου, 2003)

Οι τρελλοί της Βαλένθια (Αμφι-θέατρο, 2002)

Εις το ρεύμα της ζωής τους (Εθνικό Θέατρο, 2002-2003)

Desperados (Μεταξουργείο, 2000)

Βyzantium 000  (Λονδίνο, 2000, site-specific project)

Ξαφνικά το περασμένο καλοκαίρι (Θησείον, 1999)

Dangerous corner (Hellenic Centre, 1999)

Aντιγόνη  (Riverside Studios, Λονδίνο,  1998)

Oregano Fields (Cochrane Theatre, Λονδίνο, 1997)

Oraculos (Λονδίνο, LIFT 1997, site-specific project)

The Crucible (Mountview, Λονδίνο, 1996)

Bloody Poetry (Mountview, Λονδίνο, 1995) 

Καλλιτεχνικο εργο: kΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ (επιλογή)

2004 OMHΡΟΣ, κινηματογραφική ταινία μεγάλου μήκους σε σενάριο και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Γιάνναρη. Σκηνικά & κοστούμια.

2002 ΟΛΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, κινηματογραφική ταινία μεγάλου μήκους σε σενάριο και σκηνοθεσία του Θάνου Αναστόπουλου. Σκηνικά & κοστούμια.

2003 ΤΟ ΣΟΛΟ, ταινία μικρού μήκους σε σενάριο και σκηνοθεσία Στέφανου Ποταμιάνου. Σκηνικά & κοστούμια.