Το μάθημα "Το Θέατρο της Αρχαιότητας Γ΄" θα αρχίσει την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022, ώρα 9:00-12:00 στην αίθουσα 916.
Η διδάσκουσα, Καίτη Διαμαντάκου