Τα μαθήματα της Ξένιας Γεωργοπούλου "Ζητήματα ετερότητας στο θέατρο του Σαίξπηρ" και "Ο Σαίξπηρ στη σκηνή και την οθόνη" θα ξεκινήσουν κανονικά την Τετάρτη 25 και την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου, αντίστοιχα, σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Η διδάσκουσα θα δέχεται τους φοιτητές στο γραφείο της (816, στον 8ο όροφο) κάθε Τετάρτη και Πέμπτη 12.15'-13.15'.
